Психологічна допомога дистанційно
Це?
У ході психосоціального супроводу особлива увага надається психологічній допомозі. Це система заходів з подолання психотравмуючих наслідків ситуацій, а також відновлення психологічної стійкості й готовності. Дистанційна психологічна допомога – це коли надання психологічних послуг і сама взаємодія психолога і клієнта опосередковані якимись технічними засобами.
Коли?
Завжди. Зокрема за умови діяльності в особливих умовах, при специфічних видах діяльності людини, яка здійснюється в ускладнених, відмінних від звичних умов.
У тих випадках, коли ця діяльність супроводжується ще й обґрунтованим ризиком для життя, а також при частковій або повній соціальній ізоляції, карантині тощо.
Дистанційне консультування – це альтернативне джерело психологічної допомоги у тих випадках, коли традиційне психологічне консультування недоступне або неможливе.
Чому?
Надання психологічної допомоги шляхом дистанційного підходу – ідеальне середовище для проєктування систем спільної діяльності “клієнт – психолог”, оскільки дозволяє користуватися практично необмеженими ресурсами для впровадження різних форм взаємодії зацікавлених учасників у процесі виявлення, обговорення й практичного рішення ними різних питань та проблем.
Цей вид психологічної допомоги має ряд переваг у порівнянні зі своїми традиційними видами:
- передусім дистанційне консультування забезпечує практично повну анонімність та конфіденційність: клієнт може підписатися вигаданим імʼям, не видно зовнішність і таке інше. Це важливо не само по собі, а з точки зору виникнення у клієнта почуття захищеності, упевненості;
- цей вид консультування зручний у чисто практичній площині: клієнтові не треба виходити з дому, заощаджуються час та гроші;
- оперативність звʼязку: сторони звʼязуються у слушний для них час і так часто, як це може бути доцільно;
- учасники процесу в ході набору тексту мають можливість точніше сформулювати свої думки;
- перевагою дистанційного консультування є можливість психолога працювати одночасно з різними людьми (парами, сімʼями), що знаходяться у різних містах і навіть країнах. У цьому випадку консультування проходить у вигляді конференцій;
- у клієнта зʼявляється можливість широкого вибору фахівця.
Що?
Головними завданнями у психологічному консультуванні є: сприяння людині у рішенні її особистих проблем, зміна відношення людини до соціального оточення і самої себе, успішна адаптація та подолання виникаючих ускладнень, допомога у вирішенні проблем, повʼязаних з різними захворюваннями, а також профілактика та протидія стресу, повʼязаному з Covid-19.
Психологічна допомога включає психодіагностику, психологічне консультування, психологічну профілактику та психогігієну, а також психологічну корекцію й психологічну реабілітацію.
Онлайн консультанти можуть допомогти людині розібратися у собі, допомагають у вирішенні конфліктних (складних) ситуацій в житті та багато іншого.
Питання?
Дзвоніть: 098-051-62-06, 095-791-24-10, 073-476-34-41.
Центр психосоціального супроводу в м. Маріуполі в рамках проєкту “Психосоціальна підтримка осіб, які постраждали внаслідок конфлікту в Україні”, курс проводиться на безоплатній основі.